„Alternatywne formy oświaty w Hiszpanii na przykładzie Madrytu”

  • 8 maja 2024
Madryt

W dniach 22-27.04.2024 czterdziestoosobowa grupa nauczycieli szkół alternatywnych z całej Polski uczestniczyła w projekcie pt: „Alternatywne formy oświaty w Hiszpanii na przykładzie Madrytu”. W czasie 5 dniowego pobytu odwiedziliśmy szkoły: Steinera, Waldorfa, Freineta i Montessori, zapoznaliśmy się z hiszpańskim systemem oświaty, który posiada bogatą ofertę szkół alternatywnych różnego typu, dzieliliśmy się doświadczeniem, prowadziliśmy rozmowy i ubogacaliśmy wzajemnie swoją pracą. Szczególne wrażenia na uczestnikach zrobiła praca z technikami eurytmii w szkole waldorfskiej. W czasie wolnym odkrywaliśmy uroki Madrytu i okolic, a także Toledo. W roku 2025 nauczyciele szkół z innowacyjnymi metodami kształcenia wybierają się z nami do Norwegii, już teraz serdecznie zapraszamy.

Kontakt z nami

Czytaj również

Dania, Węgry, Rumunia 18 września 2014
Dania, Węgry, Rumunia

W Danii nauczyciele wykorzystujący techniki informatyczne, na Węgrzech o społecznej i zawodowej rehabilitacji niepełnosprawnych, w Rumunii o bibliotekach jako centrach...

Szkolnictwo zawodowe we Włoszech i Austrii 6 października 2014
Szkolnictwo zawodowe we Włoszech i Austrii

Wszystko o szkolnictwie zawodowym: nauka, praktyki, warsztaty, kontakt z przemysłem i rzemiosłem. Dyrektorzy szkół zawodowych z terenu działania Kujawsko-Pomorskiego Centrum...

Freinet 19 stycznia 2024
„Alternatywne formy edukacji we Francji- Freinet, Montessori” – Lazurowe Wybrzeże, Prowansja

Wykłady dotyczące nauczania w szkołach alternatywnych. Wizytacja szkół i przedszkoli, prezentacja odwiedzanych placówek. Wymiana poglądów i doświadczeń z dyrektorami odwiedzanych placówek, spotkania...